[XP Pro] Problemy z wyswietlaniem okien.

Autor: Sorrow <miki_olsz_at_nospam_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 00:37:35 MET DST

Witam!

To moj pierwszy raz z ta grupa :)
Problem mam nastepujacy: od jakiegos czasu moje xp ma problemy z
wyswietlaniem okien, zwlaszcza dialogowych i "pop-upow", bowiem domyslnie
sie one maksymalizuja lub przybieraja calkowicie dziwne ksztalty (np.
rozciagniete pionowo, a o szerokosci kilkudziesieciu pikseli), co jest
straszne, gdyz cierpi na tym np. delphi 7, ktore zawala mi ekran wszystkimi
mozliwymi oknami :|, ze nie wspomne o gg (okienko rozmowy z uzytkownikiem
albo jest zmaksymalizowane, albo strasznie male).

W zwiazku z tym pytanie: czym to moze byc spowodowane? Bo mnie sie juz
pomysly koncza :|

Bede wdzieczny za odpowiedz, ponizej podaje konfiguracje sprzetowa.

Pozdrawiam,
Sorrow.

Intel P4 1,6 ghz, 512 gb ram
grafika glowna: agp - geforce 4 mx 440 64 mb (na monitorze lg 17")
grafika druga: pci - matrox mystique II 8 mb (na goldstarze 14")
muzyka: sb audigy
dyski: 80gb + 60gb, oba seagate
system operacyjny: windows xp pro pl (prosze sobie wyobrazic, ze nawet
legalny ;)
antywirus: norton antivirus 2003 pro z definicjami na 17 lipca 2004r.
i do tego klawiatura mint ps2 i trackball logitecha.