Re: naklejki na klawiature???????

Autor: Michal Pyka \ <humanista.pl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 23:00:23 MET DST

Arek wrote:
| mam taki problem kupilem laptopa w belgi i niestety klawiatura jest w
| ukladzie belgijskim i czesc klawiszy nie zgadza sie. Czy spotkaliscie
| cos takiego jak naklejki na klawiature albo macie inne sposoby co z
| tym mozna zrobic?

Ja szmat czasu temu kupielem tutaj:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=28151219 i sprawowaly sie bardzo
dobrze (komplet za okolo 25zl)! Rok intensywnego uzytkowania i bez zarzutu
(tylko dobrze przed klejeniem odtluscilem klawiature). Jak bylo pozniej, to
nie wiem, bo juz sprzedalem tego notebooka ;-)

--
pozdr.
Michal Pyka