Radeon 9500 - jaki model oraz producent ?

Autor: Quong <quong_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 21:30:28 MET DST

Witam
Może ktoś pamięta mój post, który zadawałem wcześniej. Pytałem się, która z
kart jest lepsza (Radeon9200 czy GeForce FX 5200). Wszyscy polecili mi karty
firmy Ati. Zależy mi na tym aby ma karta miała już obsługę standardów DX 9.
Postanowiłem więc, że zakupię Radeona 9500.

Na temat tej karty słyszałem i czytałem, że można za pomocą specjalnych
sterowników odblokować jej 4 dodatkowe potoki renderujące i uzyskać jakość
prawie jak w Radonie 9500 Pro. Jednak nie we wszystkich modelach tak idzie.
Bardzo zależy aby kupić taką kartę właśnie z tymi "ukrytymi możliwościami" I
tutaj mam pytanie: czy mógłbym prosić o podanie jakieś strony, na której
była by informacja jaki model i producent tej karty umożliwia odblokowanie
potoków? Może ktoś z was posiada taką kartę wiec wie jakiego jest producenta
oraz jaki to model. Za podanie informacji będę bardzo wdzięczny.

Bardzo proszę o pomoc.
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam serdecznie
Quong