obudowa i maly problem z kartami rozszerzen

Autor: nadh <thewickerman_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 20:05:15 MET DST

Witam,

Posiadam jakas tani aobudowe (nie wiem jakiej firmy bo nie ma zadnych
napisow na niej), wszystko jest ok poza jednym: karty rozszerzen niezbyt
pasuja, a dokladnie dziurki na srobki sa minimalnie (0,5mm) za daleko.
Garfike i sieciowke da sie jakos przykrecic (trzeba je troche mocniej
docisnac), natomiast z SbLive juz sie troszke pomeczylem, w efekcie czego
srubka jest przykrecona krzywo.

i tu mam pytanie do grupowiczow; czy zdazylo sie Wam miec podobny problem,
czy mozna jakos sposobem domowym:) temu zaradzic?

pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.

nadh

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/