Re: Cos sie zwedzilo na plycie...? - ASUS

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 19:53:37 MET DST

marcus075 napisał(a):
> Na obywatelu vissim oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Że masz <rot13>ebmwronar</> kondensatory.

a to mi sie najbardziej podoba. oryginalne :)
Moze by napisac, wyslac list do politykow ? Oni nie zrozumieja, ale jaka
frajda - ze tak im nawciskalem :D

Kurde, jak by ci okreslic, jak one wygladaja... No kondensatorej jest
jeden dziwny, tzn, miedzy nim a plyta jest jakby rozlane maslo :) Kolor
brazowy - ale nie spuchniety. A obok niego sa dwa jakies dziwactwa w
ksztalcie litery E - tzn ma 3 nizki i wygladaja dobrze, z tym ze dookola
nich jest tez maselko :)

> [ciach!]

> Już żaden, bo jakby to był Codegen 350-400W to bym powiedział, że złe
> napięcie rozwala te kondensatory. Ja się poddaje;) Chyba, że wieczorem
> jeszcze coś wymyśle.

Odpocznij....i odpisz ;)