HP DeskJet 5150 - 2 problemy

Autor: MadMan <madman15_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 19:34:36 MET DST

Witam,

Mam drukarkę jak w temacie (tzn. HP DJ 5150) i mam z nią dwa problemy:

1. SiSoftware Sandra wskazuje, że działa ona w trybie Full Speed (12 Mb/s),
a zarówno drukarka, jak i płyta (MSI KT6 Delta - KT 600) wspierają USB 2.0
(High Speed). Jak ją uruchomić w tym trybie? Czy może ona pracuje w 2.0, a
Sandra źle podaje?
2. Niedawno napełniałem kartridż z tuszem, ale sterownik dalej wskazuje, że
mam go mało (tzn. tuszu). Czy można zrobić tak, by był pokazany rzeczywisty
poziom tuszu, czy jest to niemożliwe?

Przepraszam, jeśli to OT, ale naprawdę nie wiem, czy zakwalifikować to jako
problemy ze sprzętem, czy jako problemy z systemem.

--
Pozdrawiam
MadMan