Re: wymiary zasilaczy

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 16:36:33 MET DST

wieniuszka wrote:

> Witam,
> czy wymiary zasilaczy ATX sa zawsze takie same, czy zanim kupie zasilacz
> lepiej spisac sobie wymiary, jakie mam w obudowie zeby miec pewnosc, ze mi
> sie zmiesci? Bo kupilem nowa blache i wydaje mi sie, ze miejsce na zasilacz
> jest jakies dziwnie male (chociaz trestowy zasilacz, z ktorego chwilowo
> korzyswtam zmiescil sie bez problemu).

zdarzaja sie niestandartowe np. pare centymetrow glebiej wchodzace w
obudowe [przyklad - niektore modele fortona]. przeszkadzac by to moglo
chyba tylko przy mocno "zwartych wymiarach" obudowy w polaczeniu z
glebokimi napedami zainstalowanymi w zatokach 5 1/4. ale z drugiej
strony nie zaszkodzi zmierzyc przed jesli rozklad w srodku i cyrkulacja
powietrza maja byc optymalne.

pozdro