Re: Wyciszanie bardzo starego kompa

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_RTFM.tlen.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 17:31:56 MET DST

llus wrote:
> Witam
>
> Chciałbym wyciszyć na maxa kompa, ponieważ musi działać w nocy.Na
> grupie poczytałem troche artykułów , ale nic nie znalazłem o
> wyciszaniu takiego starocia. Nie chce ładować dużo pieniędzy na
> jakieś super radiatorki , bo to jest komp o małej wartości.Nie
zależy
> mi na dużej wydajności.
> Oto podzespoły : Cyrix 233 mhz z wentylatorkiem no name , zasilacz
> 200 W AT .Tylko te urządzenia emitują hałas w moim kompie.Z dyskiem
> już sobie poradziłem. Podzielcie się swoimi doświadczeniami i
radami.

Pentium 200MMX działa nieźle tylko z radiatorkiem, tyle że to jest
radiatorek o wysokości ok. 4 cm, kupiłem to za 2 zł na WGK. Jeśli
nadal radiatorek będzie za ciepły to jakiś zwolniony wiatraczek nad
nim ustawiasz.
  Co do zasilacza to wiatraczek w nim włączasz na 7 V.

--
Adrian S.
  dystrybucje na początek :