Re: actina pen drive problem z XP dziwna rzecz

Autor: Radzio <hubson1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 15:17:00 MET DST

Użytkownik "ix1" <ix1@beztego.poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cdd9k0$q60$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam pen drive actiny , wtykam go do usb wykrywa jako flash disk.... W
spisie
> urządzeń twierdzi iż jest problem ze sterownikiem kod 28 . No właśnie
> sterownikiem..... pod innymi windowsami nie potrzebuje sterów a tu nagle.

Może to głupie...ale czy przypadkiem nie podpinasz tego dysku z przodu
obudowy (w wyprowadzenia portów usb)?
Miałem niedawno przypadek, kiedy to skaner wpięty właśnie w ten sposób nie
był prawidłowo wykrywany (problem z driverem). Wszystko było ok, gdy się
urządzenie podpięło z tyłu bezpośrednio w gniazdo usb MB...

Radzio