Re: jaki cichy dysk 120GB kupic?

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 13:55:58 MET DST

ArD napisał(a):

> Napisałem w takim tonie, bo makower WD zaliczył do ultra cichych (z
> kontekstu wypowiedzi).
Ha, to juz jest mocno subiektywne odczucie. Mam paru znajomych, ktorzy
upieraja sie, ze ich WDki sa ciche. Upieraja sie tez, ze ich a4techy za 40
PLN pracuja identycznie jak moj mx500. Po prostu niektorzy wydaje sie byc
odporni na bodzce wysylane przez komputery. Dla niektorych gf2mx bedzie
ultrawydajny, dla niektorych WD bedzie ultracichy. Poprawianie ich
swiatopogladu to walka z wiatrakami - pogodz sie z tym. Maja prawo do swoich
osodow :]

--
pozdr.
r. pwd by p2.4ht/is7e/r9700/1gb+40gb+80gb/iiyama17lcd