Re: Chlodzenie - wiatrak 120mm

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 13:41:39 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Mam za to kilka pytan - jakiej firmy polecacie takie niemale wiatraki? Ile
> mniej wiecej kosztuja (na allegro 15-20pln ale to dsoc malo)? Jak sa
> glosne?

mam takie cudo 120x120x25 mm w PSU Fortona - marki zdaje sie Space Fan
chyba.. przy 5V jest prawie bezgłośny (a mam całkiem niezle wyciszona
reszte sprzętu - wszystko na Arctic'ach i Zalmanach z ograniczeniem
obrotów/TC). na "wysokim biegu" przy 12V jest głośny [dość nieprzyjemny
dzwięk] ale extremalnie wydajny. Mysle ze jak trafisz jeszcze lepszy
sprzet np. Papst to moze byc cichszy przy wyzszych obrotach.

pozdrawiam