problem z konfiguracja konta

Autor: toxyczna <nettie_at_gazeta.wytnijto.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 13:34:33 MET DST

Witam
Czy ktos z Panstwa wie czego objawem jest pojawienie sie takiego komunikatu
o bledzie w OE, a konkretnie czy wina jest zla konfiguracja mojego konta w
OE czy raczej cos sie dzieje z serwerem.

The connection to the server has failed. Account: 'www.kki.krakow.pl',
Server: 'www.kki.krakow.pl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No,
Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E
Od 3 tyg wyskakuje mi taki komunikat (moge odebrac wiadomosci przez strone
www)
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
P.S. Przy okazji odradzam zakup konta u tego providera (KKI-BCI)
Dopoki bylo za darmo bylo OK, teraz trzeba placic i nie idzie sie wcale z
nimi dogadac w zadnej sprawie,
nawet nie odpowiadaja na e-maile z prosba o pomoc. Sorry, musialam.