Re: Stara plyta glowna i PCI 2.2 - jak to sprawdzic?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 09:24:42 MET DST

> Ja mam MSI Ralink PC11B2 http://tinyurl.com/68ckz; w instrukcji jest "Form
> Factor 32-bit PCI v2.2" na PL stronie " zgodna z PCI 2.2"
> Wiec nie wiem;
Bez obawy pójdzie na PCI ver. 2.1. U mnie w karcie jest to samo:
zgodna z PCI 2.2 ale bez problemu działa na 2.1

> sprzedawca twierdzil, ze pojdzie nawet na Pentium 90, wiec
> albo klamal, albo naprawde ten LX to taka straszna pasc, ehhh...
O LX dobrego słowa raczej nie da się powiedzieć, ale mimo to powinno
to działać na LX.

> Co do plyt, to gdzies wyczytalem, ze ze ponoc od Intel 815/ZX lub VIA KT-233
> wzwyz jest juz PCI 2.2
Chyba I810 był pierwszą płytą z PCI 2.2, ale to jest nieważne, gdyż
chyba nie ma urządzeń, które wymagają PCI 2.2 lub wyższego żeby
działać.

> -
> MP

Pozdr. Marcin