Re: Radiator do p4 xeon

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 23:46:30 MET DST

O->Dnia 2004-07-17 10:37:21 niejaki Paweł D. napisał:
> Witam, nie znam sie na tym totalnie a znajomy poprosil mnie o pomoc w
> zlozeniu systemu z 2 x P4 Xeon i mam problem, jaki zalozyc na nie radiator,
> a konkretnie, czy pasuje do nich radiator od p4 bo w zadnym sklepie nie

nie pasują - miałem ten sam problem

> potrafili mi na to odpowiedziec, a nie chce wydac 200zl po to zeby miec
> niepasujace radiatory.Jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tej sprawie,
> bardzo prosze o pomoc i sugestie. Z gory dziekuje i pozdrawiam, Pawel.

poszukaj na allegro - ja kupiłem 2 sztuki po 50zł za komplet
(radiator+wiatraczek) - po zamontowaniu obniż prędkość wiatraków do ~2000
obr/min - wystarcza do skutecznego chłodzenia a wiatraki stają się prawie
niesłyszalne - wygląda to mniej więcej tak:
http://gallery.mud.pl/komputerowy/aac

jak złożyć to wszystko do kupy możesz zobaczyć tu:
http://gallery.mud.pl/komputerowy

a tu ktoś sprzedaje http://www.allegro.pl/show_item.php?item=28363842

--
P0zdrawiam