Re: Radiator do p4 xeon

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 21:38:21 MET DST

On Sat, 17 Jul 2004 13:49:11 +0200, "Adrian S."
<adriansocho@RTFM.tlen.pl> wrote:

> A czy P4 Xeon nie jest przypadkiem na Slot2 ? I pasują do tego
> radiatorki od procków na Slot1 ?

Nie ma czegoś takiego jak P4 Xeon. Jest... Xeon ;-)
To jest Socket 604.

> Jak nie to weź procka i płytę do sklepu i przymierz radiatorki...

Odpowiadając jednak na pytanie, każdy procesor Intel Xeon sprzedawany
jest w komplecie z radiatorem oraz kompletnym tunelem powietrznym i
wentylatorem (wersja 1U jest tylko z radiatorem 1U). Tego nie
dostaniesz raczej osobno.
Możesz popytać w firmach, które składają takie serwery. Czasami takie
rzeczy zostają - głównie tunele bo radiatory są zazwyczaj 1:1.
Nie dopasujesz radiatora od P4 czy czegoś podobnego. Można spróbować,
jeśli dostaniesz, radiatory z wentylatorami SuperMicro - są ciut inne,
ale pasują :-).

--
Pozdrawiam
  Bartek