Re: Logitech MX500 - drżenie kursora

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 19:20:59 MET DST

Niejaki jerzy szczudłowski twierdzi jakoby:

> Czy te modele tak mają, czy to moja ma uczulenie?

Przełóż na czystą kartkę białego paieru i sprawdź, czy efekt dalej
występuje.

Jeżeli kursor przestanie drgać, zacznij używać jednolitej (jednego
koloru, bez _żadnych_ wzorków, obrazków czy innego śmiecia) szmacianej,
nie odbijającej światła podkładki pod mysz (tzw. szmacianki) (chyba że
już używasz).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//