Re: Jak podlaczyc >4 urzadzen do zasilacza?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 15:26:20 MET DST

Proces BeePee <beepeeusunto@autograf.pl> zwrócił błąd:
> Bo nie znalazlem zasilacza, ktory mialby wiecej nic 4 wtyczki zasilajace do
> urzadzen typu CD-ROM, HDD itp.

Poszukaj zasilacza lepszej klasy. Przykładowo Chieftec HPC-306-302 DF ma 6
wtyczek tego rodzaju i jedną dla dysku SATA (plus przejściówka ze zwykłego
molexa na SATA). Oczywiście jest pełno zasilaczy tańszych i droższych które
spełniają Twoje wymagania. Znajdź na stronie jakiegoś sklepu ile tych
wtyczek jest. Generalnie wszystkie nowe porządne zasilacze mają więcej niż
cztery. Jeśli to nie jest zasilacz średniej lub wyższej półki to i tak nie
jest dobrym pomysłem takie podłączanie...

> Czy wtedy trzeba korzystac tylko z rozgaleziaczy?

To najłatwiejsze rozwiązanie jeśli faktycznie zabraknie wtyczek.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze