Jasniejsze poziome pasy na monitorze

Autor: batman <turboleon_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 13:25:06 MET DST

Witam
Dostalem niedawno w spadu monitorek Compaq V 70 17'. I dziala w nim wszystko
ok, obraz ostry, mimo, ze rok rodukcji to 1997. Tylko niepokoi mnie jedna
sprawa. U gory i na dole ekarnu sa dwa ok 2 cm poziome pasy, ktore sa nieco
jasniejsze od pozostalego ekarnu. Co moze byc spowodowane tym? Myslalem, ze
karta grafiki, ale po podlaczeniu pod inny komp bylo to samo. Wiecie mzoe co
jest nie tak z nim? Wiem, ze trynitorony mialy dwa poziome paski, ale na
tych modelach, an ktorych to widzialem to mialy one grubosc ok 1 mm, a nie 2
cm i byly ciemne, a tu sa jasne, no i chyba ten model to nie trinitron.
Jesli wiecie co jest tego przyczyna to dajcie znac.