canon s500 czy epson c80 a może coś innego?...

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 12:26:04 MET DST

Czy ma ktoś może którąś z tych drukarek? Jak się ona spisuje? Słyszałem że
są bardzo oszczędne jeśli chodzi o tusz a przy tym jakość wydruku jest
wysoka. Jeśli tak to chyba jest to właśnie coś co mnie interesuje - dobra i
tania w eksploatacji drukarka. a może canon i450?... Podobno jakość wydruku
jest bardzo dobra. Nie wiem tylko jak ze zużyciem tuszu. Niby mniej kosztują
niż w przypadku kartridży takich jak do HP czy Lexmarka ale jak to
faktycznie wygląda z tymi kosztami jeśli chodzi o ilość stron jaką można
wydrukować?