Powłoka przeładowała sie w explorerze w win 2k

Autor: jedrek08 <jedrek08_at_aster.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 12:02:39 MET DST

    z podglądu zdarzen cos takiego mam

http://strony.aster.pl/jedrex/c.jpg

Mam problem z reset explorera w win xp pro.
Nastepuje to tak , otwieram jakiś film (Windows Media Player 9)Reset czysta
tapeta i podam ładują się ikonki , psek zadań i t p.
potem spojrzałem w podgłada zdarzeń
Powłoka systemowa została nagle zatrzymana i uruchomiono Explorer.exe.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
[http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp] w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.

W czym może tkwić problem ,
zainstalował się brez żadnych problemów , sp1 i łatki już są i jest ok
tylko ten reset explolera
Mam typowo zainsytalowane progy czyli firewall kerio , GG , winamp , i
podobny nic z ciężkich prograsów
Asus A7V600-X AMD Athlon 1200 256/266 DDR HDD 120 GB 7200 RPM Seagate
Nagrywarka DVD TDK-a.
Pomocy
już dziś zainstalowałem win xp mysłełem że coś pomoże a tu nic , wczesiniej
miałem win 2k
i było to samo