Re: zestaw po raz drugi :)

Autor: Tommygun <to..>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 08:22:57 MET DST

posiadam tego właśnie AsRocka od około 6 miechów a na niej Durona 1400MHz
który chodzi na 2100MHz na szynie 200MHz, nie mam żadnych problemów, poza
tym wsadziłem tam 512MB RAMu Kingston 333MHz CL2.5, które są rownież
przekręcone na 400MHz CL2.5, po wgraniu odpowiednio zmodowanego biosu do
tej płyty mam możliwość przestawiania chyba wszystkich parametrów tej
pamięci, nawet takich o których nigdy nie słyszałem. Po odpowiednim
ustawieniu wyciągam w teście AIDA32 2950 MB/s czego nie może się
powstydzić niejedna płyta na NForc2.

Grafikę lepiej kup pełne R9200 64MB 128bit, mam coś takiego Sapphire'a i
nawet w Colina4 da sie normalnie pograć, jakość obrazu bardzo dobra, wtedy
co płytę płytę główną kupiłem tą kartę za 300zł może teraz są tańsze