Re: zestaw po raz drugi :)

Autor: Tommygun <to..>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 08:08:01 MET DST

Użytkownik "sZaKaLq" <fMnXnYd@vAgRevN.cY> napisał w wiadomości
news:cd8nd1$f34$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
Nie

> rzeczywiście chyba zrezygnuję z tego CD-ROMU a co do LG słyszałem dość
> dużo poyztywnych opini na temat tych model, zastanowię się jeszcze
dzięki
> za radę :)

też słyszałem kilka pozytywnych opinii od posiadaczy monitorów tej marki,
jednak w większości przypadków po przyjrzeniu sie stwierdzam, że albo
geometria jest spieprzona, albo nie trzyma ostrości na rogach, osobiście
posiadam 4 letniiego EIZO f56, i naprawde obraz mam lepszy od niejednego
nowego LG (miałem wiele okazji do porównania), jeden kolega, zagorzały
fanatyk firmy LG jak już nie miał się do czego przyczepić to powiedział że
jego monitor ma lepsze kolory, owszem na pierwszy rzut oka wydawały się
ładniejsze, ale były mocno przejaskrawione i nie miały nic wspólnego z
rzeczywistością.