Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 22:01:22 MET DST

> wiele może chyba być AGP 2x/4x (dwa wycięcia), nazywane 'mainboard
> killers' ?

Nie spotkałem się żeby karta AGP ver. 2.0 ubiła płytę z gniazdem AGP
ver. 3.0.

> to zależy od producenta karty a nie od tego czy vanta czy nie
>
> jak ten asrock jakiś nowy to trzeba bardzo dokładnie sprawdzić
Jeżeli chodzi o tego Asrocka, to producent pisze, że karta działa z
AGP x4 i AGP x8. Zresztą niedawno tu był wątek o tym czy TNT2 (Viper
770) zadziała z abitem nf7-s i nie było problemów. Z innymi płytami
też będzie OK.

> ale może w ogóle nie pasować do gniazda
AGP ver. 2.0 pasuje na 100%. Karty AGP ver 1.0 na pewno nie wejdą do
tej płyty (wycięcia w karcie i na slocie nie pasują)

--
Pozdr. Marcin