Re: Laptop, karta siec. 3CCFE575CT-D, jak zmienic mac adres ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 21:48:42 MET DST

Proces "Przemek I." <use.netUSUN@TOgazeta.pl> zwrócił błąd:
> Jestem w sieci i korzystam z PC. Teraz na zmiane chce podłączyć Laptopa z
> karta z topica. W laptopie win2000, strownik do karty z:
> http://tinylink.com/?7XZCT5i1KQ - ten z samej góry.
> [...]
> Mozna jakos inaczej zmienic mac adres ? Może czegos mi brakuje w laptopie ?
> Moze nie ten streownik ?

Zwykle można. Zastosuj metodę 2 (linki po angielsku i po polsku):

http://www.nthelp.com/NT6/change_mac_w2k.htm
http://www.howto.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=90

Jeśli nie zadziała to dopiero wtedy szukaj innego sterownika.

Uwaga: ustawiam FUT na grupę pl.comp.os.ms-windows.winnt
bo to problem bardziej związany z konkretnym systemem niż sprzętem.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze