Re: Ostatnia weryfikacja zestawu ktory kupie

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 19:23:53 MET DST

Proces imax <imax@interia.pl> zwrócił błąd:

> Bzdurą jest, że Soltek 75 FRN-2L nie ma możliwości ustawiania magistrali
> co 1 MHz.Bo mam tą płytę i wiem, że ma.

To prawda, że jest to bzdura (niby brak podkręcania o 1MHz). Natomiast
faktycznie może być ta opcja zablokowana w niektórych BIOSach - aby
lamowaty użytkownik sobie czegoś nie zrobił. Bez problemu mozna ściągnąć
BIOSa z odblokowanym podkręcaniem. W "zwykłym" BIOSie zresztą też już może
być odblokowane, wystarczy wybrać "Expert" w System Performance. Wtedy
można zmieniać w zakresie 100-250MHz, z krokiem 1MHz.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze