Program do obslugi sklepu

Autor: Grzegorz <grzegorznw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 19:23:24 MET DST

Witam

Musze zakupic jakis program do obslugi sklepu. Powinien zawierac takie
elementy jak prowadzenie sprzedazy (wystawianie faktur i paragonow -
obsluga kas fiskalnych OPTIMUS), zarzadzanie kontrahentami, zarzadzanie
magazynem towarow ( spis towarow, robienie cennikow, remanent),
mozliwosc expotu tych danych (danych o sprzedazy) do programu typu
Ksiega przychodow i rozchodow, Ewidencji VAT.

Przedewszystkim generowanie rapotow po grupach towarowych np wybieram
grupe lodowki i pokazuje mi wszystkie lodowki, wybieram grupe monitory i
pokazuje mi wszystkie monitory - cene, ilosc na stanie itd.

Fajnie by bylo gdyby program byl prosty w obsludze, aby kasjerka dala
sobie z nim rade :)

Dzieki za wszelkie porady.