Odzyskiwanie Danych

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 17:29:58 MET DST

Witam
Sformatowałem HDD.
Usunąłem dotychczasowe 2 partycje partycje FAT 32 (primary) i extended
(logiczny dysk).
Za pomocą Partition Magic 5.0
Zapisałem zmiany tablicy partycji.
Restart.
Start z dyskietki startowej Win98.
Odpalam Partition Magic, czy Ranish Partition
Tworzę trzy nowe partycje:
primary, extended (dwa dyski logiczne).
PYTANIE:
Czy da się odzyskać dane które zapisane były na poprzednich
dwóch partycjach?
Mam na myśli profesjonalne odzyskiwanie danych.
Czy metoda opisana przeze mnie jest wystarczająca by danych nie odzyskać?
MBR wyczysciłem.

PS.Wiem że trwale usuwać dane można również za pomocą np. programu:
Acronis DriveCleanser.

Endzin