Re: HuntKey HK400-XP Silencer - warto?

Autor: lukandelic <yhxnaqryvp_at_cyhfarg.cyROT13>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 17:10:28 MET DST

On Fri, 16 Jul 2004 08:32:13 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:

>Tak właśnie przeglądałem allegro... Może by zastąpić wentylator w moim
>zasilaczu PAPSTem? Nie wiem czy mój zasilacz reguluje napięcie dla
>wentylatora - wydaje mi się że nie, bo szum jest zawsze taki sam...

papst jest ok, ale nie zawsze zrodlem halasu jest sam wentylator.
Czasami budowa zasilacza rezonansuje , lub wytwarzaja sie dziwne
odglosy od przeplywu powietrza. Wez to pod uwage.

--
"Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe
or we are not. Both are equally terrifying." [Arthur C.Clarke]