Re: zestaw po raz drugi :)

Autor: sZaKaLq <fMnXnYd_at_vAgRevN.cY>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 16:03:19 MET DST

W przyplywie natchnienia obywatel(ka) "von" napisal(a):
> Zdecydowanie polecam do tego konfigu R9200SE, bo kosztuje w zasadzie
> tyle samo, a jakość obrazu wyraźnie lepsza (wydajność jednako dupiata,
> ale trochę większa w 9200). HISa kupisz za 215zł - a dostajesz wyjście
> DVI (chłodzenie pasywne ofcoz).

raczej tak zrobię :)

> Monitor LG osobiście bym odradzał ze względu na to, że są problemy z
> geometrią i kolorami (kiedyś cały dzień szukałem LG, w którym nie ma
> problemów z kolorami i nie znalazłem :/). Dobrą alternatywą byłby IMO
> NEC FE770 albo Iiyama Vision Master Pro 1413 (system HighBrightness).
> Ewentualnie jak byś chciał to możesz się szarpnąć Philipsa 107 P50.
> Ogólna rada - jeśli kupujesz w detalu - poproś w sklepie konkretny
> egzemplarz i sprawdź na Nokia Monitor Test geometrię, kolory,
> "pompowanie" i morę. Jak jest ok to możesz brać - przynajmniej wiesz, że
> nie będzie niespodzianki w domu.

nad monitorem to rzeczywiście trzeba się zastanowić potestujemy zobaczymy
w archiwum grupy dość pozytywne opienie wyczytałem na temat LG, NEC i
Iiyama mniej więcej ta sama cena to zobaczę już w sklepie

> Nie wiem do czego ten CD-ROM tutaj ;) zamiast Durona BOX możesz dorzucić
> Arctica za ok. 50zł do wersji bulk i będzie naprawdę cicho :)
> Reszta bardzo fajna :)
>
> btw. gdzie są FDD tak tanio ? ;)

CD chyba się pozbędę z tego zestawu :) a co do FDD znalazłem gdzies w
jakimś cenniku w olsztynie tam będę tego kompa kupywał

dzięki za porady napewno się przydadzą :)

--
PoZdRoWiOnKa
sZaKaLq