Re: Problem z ECS K7VTA3 duron 1600 a widzi 1200

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 15:21:49 MET DST

Użytkownik "Waluś" <walus@akpa.pl> napisał w wiadomości
news:40F7B472.A9897CF2@akpa.pl...
> Bardziej napisał(a):
> >

> Z tego co pamiętam to nie mam opcji przestawienia. W ogóle jak przestawię
> zworki na 133 to nie chce mi wystartować.

nieche cie straszyc ale mialem podobna sytuacje tylko ze z Athlonem xp 1800+
na plycie msi bylo wszystko oki ale jak mi walnela plyta i zmienilem na
nowsza to nie chcual isc na FSb 133
czyli xp1800 ( 1533MHz ) nic zadne przestawienia nie pomagaly
aktualizacja biosu pomogla na tyle ze procak chodzi na fsb 133 tylko okolo
2h i kom sie wylaczal i odsylal do biosu
bo przestawienu na fsb 100 ( 1133MHz ) wszystko chodzilo oki i bardzo
stabilnie
niedawno znow zmienilem plyte i efekt byl podobny po kilu dniach komp wogole
nie chcial sie uruchomic
chcialem rklamowc plyte ale tam gdzie kupowalem okazalo sie ze plyta chodzi
a procek nie
i co sie okazalo ze proce byl uszkodzony i w efekcie tego porostu kazda
proba uruchomienia go na 133
jeszcze bardziej go uszkadzal az wkoncu procek sie spalil
dobra rada srobu z innym prockiem - jesli bedzie oki to sprzedaj swoj obecny
i kup sobie cos nowego
pozniej moze sie okazac ze bedziesz jeszcze bardziej stratny tak jak ja ( a
korde moglem sprzeda wczesniej jak byl kupiec :(( )
wiec sprawdz procek na innej plycie i sprawdz inny procek na swoje plycie
a moze za malej mocy zasilacz ??
powodzenia