Re: a7v133 nie startuje

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 13:26:25 MET DST

On Thu, 15 Jul 2004 22:57:53 GMT, "kwak" <m.kwak@wp.pl> wrote:

>wedlug tej strony nie wiadomo czy moja plyta bedzie dzialac z athlonami
>xp, jest to wersja 1.05 bez kropki na koncu.

Z athlonami XP to bedzie dzilac na peweno ale tylko do Palomino.
Pozniejsze rdzenie na ogol odpadaja, choc slyszalem o przypadkach gdy
po zaladowaniu otatniego biosu (beta AFAIR) i ustawieniu wszystkiego
na sztywno zworkami potrafily dzialac nowsze procki. Mi niestety sie
nie udalo - system odpalal ale byl tragicznie niestabilny.

>manewrowanie zworkami nie przynioslo zadnych pozytywnych skutkow.
>czy jest mozliwe ze bios sie skasowal lub uszkodzil ?

A co do nieuruchamiania sie kompa to moze masz na procku wolnoobrotowy
wiatrak i uaktyniles w biosie wykrywanie go? Ponizej pewenych obrotow
niestety plyty potrafia takie wentyle ignorowac.

GLide