Re: LCD 17 LUB 18 CALI ??

Autor: uziel <uziel_at_hot.NOSPAM.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 11:53:20 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <nolag@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cd6o49$h5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałbym kupić jakiś monitor lcd do 1900zł. Chciałbym żeby był od 17
cali.
> Jaki model polecacie, albo jaką firmę??

W tej cenie dostaniesz 17-calowy NEC 1701. Mam go od kilku miesiecy i jestem
bardzo zadowolony. Zero smuzenia, bardzo jasny (ja praktycznie caly czas mam
kontrast i jasnosc ustawione na zero). Opinie o nim sa takie, ze to
najszybsza siedemnastka na rynku (oczywiscie mowimy o rozsadnym przedziale
cenowym ;) )

--
uziel