Re: ZIMNY dysk 120 GB

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 11:34:41 MET DST

krimisek wrote:

> Musze wybrac dysk jeden ze 120GB z 8MB cache'u , ale nie interesuje mnie w
> ogóle cichość pracy , a jedynie wydajność i temperatura po długiej pracy .

U mnie samsung (160gb, SP1614N), w kieszeni przy wylaczonych wentylatorach
po wiekszym kopiowaniu (nascie gb; obrazy dyskow do backupu) rozgrzal sie
do 41 stopni. zasadniczo - na poziomie 35. przy jednym wentylatorze raczej
nie wychodzi ponad 28.
Poza tym - z moich doswiadczen wynika, ze temperatura nie zalezy od tego,
jak dlugo ten dysk pracuje (czasowo) tylko na ile jest wykorzystywany.
Jesli chodzi o wydajnosc, to nie mam mu nic do zarzucenia, chociaz
benchmarkow zadnych nie puszczalem wiec zadnych konkretow nie powiem. Wedle
testow Chipa wydajnoscia dorownuje Barracudzie 7200.7 SATA.
I jest w miare cichy.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam