Re: 3 pytania do specow

Autor: Łukasz Wesołowski <lukaszx12_at_go2.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 09:59:07 MET DST

> Daj sobie lepiej spokój z pochodnymi amd . Jak potrzebujesz komputer do
> domu to kup dobry zasilacz celerona 2400 i płytie abit is7 i firmowy ram
> kingston .
Dlaczego uważasz że "pochodne amd" (czego nie rozumiem - z tego co wiem
Athlon jest sztandarowym procesorem AMD a nie pochodną od czegoś)
są złe ? Czyzbyś miał jakieś złe doświadczenia ? Jeśli tak to napisz to od
razu że TY trafiłeś źle a nie zniechecaj człowieka niepotrzebnie.
Osobiscie posiadam juz 4ty komp na Athlonie i wszystkie pracuja
bezproblemowo. Wiele zalezy nie tylko od procesora ale
też od pozostałych cześci - przeważnie od płyty głównej i chipsetu użytego
na niej. Jeśli kupisz badziewną płyte cienki zasilacz i
jakieś niepewne pamięci, to nawet super Celeron nie będzie chodził
stabilnie. Wybacz ale rekomendowanie komuś droższego i wolniejszego
procesora z droższą i gorzej wyposażoną płyta główną jest przykładem albo
zaślepienia albo po prostu ignorancji. Żebym nie pozostał
głosłowny oto moja propozycja: Athlon 2500+ Batron , EPOX 8RDA+ lub A-BIT
NF7-S , pamięci markowe np. Twinmos czy Kingston. Do tego jakiś przyzwoity
zasilacz 300W - Enlight, Huntkey, Modecom
Pozdrawiam