IIyama H430 nierówno świeci...?

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 01:27:32 MET DST

    Witam,
 Czy w nowym monitorze LCD H430 IIyamy może być nierówne podświetlenie.
Widzę to gdy zrobię czarne tło na cały ekran, ale to czarne (jakieś
wyblakłe) to nie jest to co w mojej 17 Philipsa CRT która służyła mi 4
lata.
Mam reklamować czy zostawić, panel kupiłem wczoraj.
Jak jest w innych H430, przed kupnem czytałem recenzje testu na
www.benchmark.pl
mówili ze tym modelu podświetlenie jest idealne i wszystko inne też,
gorzej w E431-S.
Kąty widzenia też nie są rewelacyjne a tak się o nich rozpisywali,
najlepiej patrzyć tylko na wprost monitora. Teraz widzę ze mogłem wziąć
E431-S zaoszczędził bym 5 stów, ale stało się
i koniec.
Ogólnie jednak jestem zadowolony z tego nowego nabytku, piksele jak na
razie w porządku.

Pozdrawiam i proszę o opinie.
    Karol Borsuk