Re: Arctic na karte

Autor: lampa <lampa_at_list.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 22:30:41 MET DST

On Thu, 15 Jul 2004 19:52:53 +0200, "Hannibal"
<WYWALANTYSPAMLukasz33@xl.wp.pl> wrote:

> Witam
> Właśnie wymieniłem wentyl na karcie GF3 TI 200 - ma to ktoś ? Działam na
> idlee i nie wiem czy nie
> będzie za słabe chłodzenie.
> Po wymianie wyłączyłem też stary dysk twardy bo się okazało że głośno
> świszczy...-...no i tak
> nagle myszka za głośno klika i klawiatura też coś za bardzo

"idlee" jak nie będziesz podkręcał powinno starczyć.

Mój sprzęt hula już sześć miesięcy na wentylatorach Arctic ( proc ,
zasilacz) i cisza jak trzeba grafa ma pasywne chłodzenie więc nie
musze stosować ARCTIC COOLING VGA Silencer, ale musze wyciszyc
klawiaturę i myszkę :)

pozdrawiam:
lampa@list.pl GG 44139
http://www.m3888.prv.pl