Re: Problem - system Win2000 nie "widzi" dysku SATA !

Autor: johnblack <johnblack_at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 19:33:25 MET DST

"ktoś" <bezrobotny@os.peel> wrote in message
news:cd69ga$d51$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Na samym początku instalowania windowsa 2000 wciśnij F6 i podaj dyskietkę
ze
> sterami.

Nie chodzi o to, że nie mogę zainstalować dysku pod Win2000. Bo on już
dzialal pod tym systemem. Problem pojawil się jak mojej bratanicy pewnego
pięknego dnia zachcialo się grać na moim kompie, no i oczywiście jak tu
dziecku nie zainstalować gry ?? Tylko o jednym zapomnialem - zamknąć
obudowę. I ona niechcący wyciągnęla szeleczkę SATA z dysku. I od tej pory
system nie widzi dysku.