Re: Ostatnia weryfikacja zestawu ktory kupie

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 18:56:04 MET DST

Użytkownik "krimisek" <krimisek(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cd6aj4$i4a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jesli myslisz o podkrecaniu ponad fsb 200mhz to niestety na tej plycie
> ustawiena fsb w biosie nie sa co jeden. Dostepne sa tylko 100mhz 133mhz
> 166mhz i 200mhz wiec jesli chcesz podkrecic do 3200+ to zmieniasz tylko
fsb
> na 200mhz ale wtedy nie oplaca sie kupowac bartona mobile zastanow sie nad
> tym!

Chyba nie jest tak do konca?
http://217.160.208.211/soltek/download_file/Manual/socketA/NVIDIA/75FRN3-L10/75FRN3-L-AWARDBIOS.pdf
strona 17:
FSB Frequency To select an FSB for the CPU on board in accordance with the
System Performance setting.

Choices: 100MHz; 133MHz;

166MHz (for 166MHz CPU only);

200MHz (for 200MHz CPU only);

100~250MHz in 1MHz stepping (for "Ex-pert" setting in System Performance
only)

Myslalem tez nad kupnem Abita nowego AN7 - ale tutaj by mi sie przydalo
zlacze na podczerwien i ogolnie odrobine lepsza plytka. ale nie potrzebne mi
za bardzo zlacza ATA i karta muzyczna (bo mam SB live juz). Poza tym
wirewire lacza tez raczej nie wykorzystam, jak i ten uGuru to bajerek :)...

Pozdrawiam

Geralt