Re: Problem z tunerem TV

Autor: T. <t_o_m_at_costam.com>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 18:41:14 MET DST

Locroos wrote:
> Witam.
> Czy wie ktos na co moza zwrocic uwage, zeby poprawic jakosc obrazu TV w kompie?
a moze na antenowy wzmacniacz sygnalu.....

> Tuner jest nowy i 'nienajgorszy', wiec to raczej nie przez niego.
> Antena tez wydaje sie OK, co prawda jest dosyc dluga (okolo 10m), ale po
> podlaczeniu do niej zwykleo odbiornika TV obraz jest idealny.

niestety, ale karta TV potrzebuje raczej silniejszego sygnalu niz zwykly
telewizor( przynajmiej tak bylo u mnie: na tym samym kablu TV odbieral
idealnie(kablowka) a komp lapal zaledwie co druga stacje)

(...) czego mozna sprobowac, zaby ten obraz poprawic???

....wzmacniacz antetowy

> Z gory thx za odpowiedz.
> pozr()-:

nie ma za co