caviar nie halo ...

Autor: dlyko <dlyko_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 17:19:46 MET DST

witam , mam maly problemik z caviarem 30GB ...
podzielony byl na 4 partycje system FAT32,
probujac wejsc na ktoras z partycji wyskakuje komunikat ze urzadzenie
podlaczone nie dziala,
przy probie zmiany rozmiaru partycji wykrzacza sie przy obliczaniu spojnosci
(osiaga jakies kilkadziesiat procent i sie zatrzymuje i tak wkolko ),
probowalem tez programem partition magic ale te same rezultaty ...
moze ktos mi podrzuci jakis programik albo udzieli wskazowek ..
programik powermax maxtora w tescie pokazuje mi ze SMART ATRIBUTE CHECK -
FAILED,
jakies sugestie, dobre rady
pozdr.
darek