Re: filtr rodzinny

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 17:18:42 MET DST

Niejaki Ania Glinkowska twierdzi jakoby:
> Witam!
> Od niedawna nasz rodzinny kompurter jest w sieci. Jak nie dopuscic do tego
> aby, nasz nastletni syn kozystal ze stron XXX i nie nabil nam ogromnego
> rachunku za telefon. Slyszalam ze sa programy ktore blokuja takie sprawy. Z
> gory dziekuje za pomoc

Niestety, informacji na ten temat nie uzyska się na tej grupie. Grupa
pl.comp.pecet jest grupą traktującą tylko i wyłącznie o sprzęcie.
Sprzętowym rozwiązaniem jest odłączenie modemu :)

Odpowiednią grupą dla tego problemu będzie grupa
pl.comp.os.ms-windows.win9x (dla Windows 95/98/Me) lub
pl.comp.os.ms-windows.winnt (dla windows NT/2000/XP/2003)

Radzimy także zajrzeć na stronę www.ntg.prv.pl lub www.pecet.w.pl ,
gdzie można zaznajomić się z zasadami panującymi na grupie.

Dziękujemy za współpracę :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//