Re: Jaki GeForce 2 MX 400?

Autor: vic <ivp_at_b2.cy>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 16:24:19 MET DST

Pewnego dnia, a był to 2004-07-15 15:40:41, na pl.comp.pecet,
Sander naskrobał(a) co następuje:

> Odpal Far Cry , Colin McRae Rally 04 na tej starej karcie ...
Nie interesują mnie te gry (i czy mówiłem że będę grał w najbardziej
wymagające nowości? Zawsze się znajdzie gra o małych wymaganiach i nowa)

> ROTFL, zostaw kompy, i zabierz się za coś, na czym się znasz :> :D
Już się zaczyna brak sensownych argumentów. :/

EOT

pozdr();

vic

--
email ivp@b2.cy       Adres w sygnaturze i nagłówkach
   gg 2674201          kopnięty o pół alfabetu (ROT13)