Re: chieftec 420 wat 2fan pytanie

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 15:07:59 MET DST

vissim napisał(a):

> sa jeszcze zeberka jak bys ni wiedzial (albo kratka)

Wiem bo u mnie w budzie śmiga 360-302DF, a jeśli chodzi o ten "świst" to
miałem na myśli zasysanie powietrza przez dodatkowe otwory wentylacyjne na
bocznych ścianach zasilacza. Ciekawie by to wyglądało jakby dwa wentyle z
zasilacza wyciągały ciepłe powietrze.

> ale tym samym wentyle w zasilaczu pracuja glosniej (prawa fizyki :) z
> racji koniecznosci odprowadzenia wiekszej ilosci ciepla. To stawia pod
> znakiem zapytania kupno Chiefteca jako cichego coolera.

To stwierdzenie czytałem kilka razy i nie wiem o co chodzi. Dla mnie sprawa
jest prosta. Dolny wentyl doprowadza powietrze do chłodzenia elementów
zasilacza (radiatorów), a tylny wentyl je odprowadza plus powietrze zassane
przez dodatkowe otwory na ścianach bocznych. Nie wiem co to ma wspólnego ze
wzrostem temperatury i zwiększeniem głośności pracy.

--
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam