Re: brakujące wiadomości w Qutlook Express

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 14:54:30 MET DST

Niejaki Aśka twierdzi jakoby:

> Czy ktoś z Was zna jakiś skuteczny sposób na odtworzenie tej brakującej
> partii wiadomości. Dodam, że system operacyjny to WinNT

Niestety - nikt nie zna. Ta grupa jest grupą _wyłącznie_ o sprzęcie.
Radzimy udać się na grupę pl.comp.os.ms-windows.winnt która jest
właściwa dla tego typu problemów.
Polecamy również stronę www.ntg.prv.pl

Dziękujemy za uwagę :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//