Re: komputer sie zawiesza

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 14:42:27 MET DST

On 14 Jul 2004 12:15:36 +0200, kolczatekWYTNIJTO@vp.pl wrote:

>komputer sie zacina czasami jest inaczej tj.komp chodzi na obciazeniu i w
>pewnym momencie zacina sie przstaje calkowicie odpowiadac
>podobnie jest z grami tj. mozna grac ile sie chce ale jak tylko wyjdzie sie z
>gry komputer sie zawiesza, tak samo jak zalacze seti i chodze sobie w winie
>wszystko jest oki ale jak tylko wylacze seti komp sie wiesza
>pomozcie bo nie mam na to pomyslow z gory dzieki za pomoc

IMHO zasilacz ledwo dyszy. Sprawdz co podczas pracy i (jesli sie da)
podczas zmiany obciazenia kompa dzieje sie z napieciami zasilajacymi.
Mialem podobny problem ze starym codegenem - podczas konczenie gry
spadalo obciazenie procka i grafiki co wywolywalo z biednym codegenie
zmiany napiec - jedne rosly inne spadaly. efektem byl najczesciej
reset dosc wrazliwego Quantuma i zwiecha windy przy probie distania
sie do danych na nim zapisanych albo od reki zamrozenie systemu.

IMO zasilacz jest winowajaca - tym bardziej ze potrafi sie w nich
objawiac efekt starzenia (na poczatku wszystko extra a z czasem coraz
wiecej dziwnych problemow).

Pozdro
GLide