zasilacz atx

Autor: PYTON <pyton_at_rozanka.wroc.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 13:33:59 MET DST

    Witam grupowiczów
Mam takie pytanko czy wie ktoś czy można a jeśli tak to jak to zrobić zeby
uruchomić zasilacz atx nie podłaczając go do płyty głównej. Chodzi o to że
jest sobie koputerek który ma dwa zasilacze jeden obsługuje kompa a drugi ma
służyć tylko do obsługi wentylatorów tylko że przedtem byłAT wiec nie było
problemu a teraz podłączyłem atx i nie bardzo wiem jak go właczyć i może
pomysł jak go wyłaczyć ( oczywiście zawsze można z prądu wył)

P.S
jeszcze takie pytanko dodatkowe :) jak sprawdzić czy działa karta sieciowa
( dioda się swiece ale nie wiedze drugiego pc w sieci może to zła
konfiguracja ale ... ostatno było mjałe spięcie w lanie i nie wiem czy nie
padła mi karta )

 Z góry thx wielkie