Re: Jaki GeForce 2 MX 400?

Autor: vic <ivp_at_b2.cy>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 13:32:47 MET DST

Pewnego dnia, a był to 2004-07-15 13:16:29, na pl.comp.pecet,
Sander naskrobał(a) co następuje:

> Jasne, 5 FPS :>
Blitzkrieg chodzi na maksa, Syberia 2 też, o innych nie wspominając. Nie
każda nowa gra musi być gównem wymagającym procka 2 GHz i Radeona X800

> No ROTFL, poczytaj coś o kompatybilności, bo widzę że nie masz pojęcia.
> Pytałem się o płytę bo na BX nie ma problemu, ale jeżeli ktoś ma
Bo na BX jest już AGP x4

> badziewie typu MVP to prawdopodobnie będą problemy.
A ja takie badziewie mam i jednak FX mi nie pójdzie, tak jak na wszystkich
innych co mają AGP x2, widzę że to ty pojęcia nie masz.

> A czaisz różnicę wydajności pomiędzy GF2 a _wykastrowanym_ GF2MX ???
Tak. Różnica a ilości potoków, multiteksturerze i silniku efektów.
> Wiadomo że kartę dobiera się do posiadanego CPU,
> a o nim nic do tej pory nie napisałeś ....
Skoro tak sądzisz to nie wyprowadzę cię z błędu...

pozdr();

vic

--
email ivp@b2.cy       Adres w sygnaturze i nagłówkach
   gg 2674201          kopnięty o pół alfabetu (ROT13)