Re: DVD-ROM nie widzi dalszych sesji - pomocy

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 13:15:59 MET DST

Dzięki za odpowiedź.
> a jaki masz sys. operacyjny?, w serii 9x mogą być problemy z dvd-r o czym
> nero ostrzega przy próbie nagrania 2 sesji.
Po pierwsze nie ma problemu przy próbie czy wręcz nagraniu wielu sesji :-)
Są problemy przy czytaniu na DVD-ROM.
Mam Win XP Pro SP1. W pracy Win NT 4 Wkst SP6a.
Owszem, Nero ostrzega, że może być problem z czytaniem wielu sesji na
STARSZYCH czytnikach. W moim przypadku ze starszym (modelem) DVD-ROM
i pod starszym (bardzo) systemem oparcyjnym NT nie ma problemów natomiast
są przy nowszym (modelu) napędu i pod nowszym systemem operacyjnym.

Adam