Re: co na KT400A

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 11:38:03 MET DST

rafalw wrote:
> mam na oku (dostepne w sklepie):
> - GIGABYTE GA-7VA KT400A
> - MSI MS-6712 KT4AV-L KT400A LAN
> podobna cena MSI ma LAN od Via a GigaByte dodatkowo SPDIF/In
> obie ok. 250PLN
>
> moze macie doświadczenia z tymi plytami ?? chodzi głównie o
> bezproblemowość i bez awaryjność
Miałem obie te płyty i nie było z nimi żadnych problemów. GB był lepiej
wyposażony (i ZTCP to miał jeszcze raid). MSI dawało za to śledź z diadami
diagnostycznymi, ale nigdy z niego nie korzystałem ;)
Na MSI nie chciała mi działać stara rivka m64 a na GB poszła spokojnie. Ale
jak masz nową kartę to raczej nie będzie stanowiło problemu.

T.