Kontroler RAID na MSI K7N2 ILSR

Autor: Piotr Duda <pikus73_at_ultra.cto.us.edu.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 10:21:57 MET DST

    Mam takie pytanie: Czy do kontrolera RAID (Promise PDC20376) na
plycie MSI K7N2 Delta ILSR, mozna podpiac dwa dyski ATA jeden na master
drugi na slave i czy z tego mozna zrobic RAID 0? Pytam bo mimo moich
staran wogole nie udalo mi sie podpiac dwuch dyskow na wstazce ATA, w
zadnej konfiguracji (master-slave, master-master,
cabel_select-cabel_select i innych), byl tylko widziany ten dysk ktory
byl jako master na koncu wstazki.
Pozdrawiam szanownych kolegow i z gory dziekuje za podpowiedzi.